Álláshírdetések

Aktuális állások

Álláshírdetések

A N U N Ț

Școala Populară de Arte și Meserii Sf. Gheorghe, cu sediul în loc. Sfântu Gheorghe, P-ța Libertății, nr. 9, jud. Covasna, organizează concurs pentru ocuparea a două funcții contractuale vacante/vacantabile în conformitate cu prevederile art. 18 din Hotărârea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea şi dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice, art. VII. din Ordonanță de Urgență nr. 12/2025 privind acordarea unui sprijin financiar pentru  unele categorii de pensionari în anul 2025 precum și pentru completarea unor acte normative și art.VII alin.(3) din O.U.G. nr.156/2024 privind unele măsuri fiscal-bugetare în domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru prorogarea unor termene, după cum urmează:

DENUMIREA POSTURILOR:

  • MUNCITOR CALIFICAT II.

NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post

NIVELUL POSTULUI:  funcție de execuție

COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Compatimentul pentru administrarea partrimoniului și operarea spațiilor de cazare – Centrul de Agrement Zăbala

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână

PERIOADA: nedeterminată

  • ADMINISTRATOR I.

NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post

NIVELUL POSTULUI:  funcție de execuție

COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: Serviciul economic, investiții și administrativ-gospodăresc – Hostel Grădina Castelului Arcuș

DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână

PERIOADA: nedeterminată

Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.

Pentru a ocupa un post contractual vacant, candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/28.10.2022:

  1. a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
  2. b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
  3. c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
  4. d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
  5. e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
  6. f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
  7. g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
  8. h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).

 

Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţilor contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare posturilor sunt:

  • Muncitor calificat II. – Centrul de Agrement Zăbala
  • nivelul studiilor: studii medii/generale
  • vechime în muncă necesară ocupării postului – 3 ani și 6 luni;
  • Administrator I. – Hostel Grădina Castelului Arcuș
  • nivelul studiilor: studii medii cu diploma de bacalaureat
  • vechime în muncă necesară ocupării postului – 3 ani și 6 luni;
  • program de lucru inegal în funcție de cerințe sau solicitări, în zilele de sâmbătă, duminică și sărbători legale, compensat cu timp liber corespunzător;

 

Concursul se va organiza conform calendarului următor:

  • 25 iulie 2025, ora 14.00: termenul limită de depunere a dosarelor;
  • 4 august 2025, ora 09.00: proba scrisă;
  • 6 august 2025, ora 09.00: proba interviu.

Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:

  1. a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
  2. b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
  3. c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
  4. d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
  5. e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
  6. f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
  7. g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
  8. h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
  9. i) Curriculum Vitae, model comun european.

 

CALENDARUL DE DESFĂȘURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUȚIEI:

 

Nr. crt.

Activităţi

Data și ora

1.

Publicarea anunțului

14.07.2025

2.

Depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa:

Școala Populară de Arte și Meserii, cu sediul în loc. Sfântu Gheorghe, str. Libertății, nr. 9, jud. Covasna

Termen-limită: 25.07.2025, ora 14.00

3.

Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs

       28.07.2025, ora 10.00

 

4.

Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor

28.07.2025, ora 12.00

5.

Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei  dosarelor

29.07.2025, ora 10.00

6.

Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor

29.07.2025, ora 15.00

7.

Susţinerea probei scrise

04.08.2025, ora 09.00

8.

Afişarea rezultatului probei scrise

04.08.2025, ora 12.00

9.

Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise

      05.08.2025, ora 10.00

10.

Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor

05.08.2025, ora 15.30

11.

Susţinerea interviului

06.08.2025, ora 09.00

12.

Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului

06.08.2025, ora 15.00

13.

Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului

07.08.2025, ora 10.00

14.

Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor

07.08.2025, ora 15.00

15.

Afişarea rezultatului final al concursului

08.08.2024, ora 10.00

 

Atribuțiile prevăzute în fișa postului : Muncitor calificat II Compatimentul pentru administrarea partrimoniului și operarea spațiilor de cazare – Centrul de Agrement Zăbala

  • Descoperă, sesizează și repară, remediază defecțiunile la echipamentele aflate în dotarea punctului de licru Centrul de Agrement Zăbala
  • În cazul depistării eventualelor deficiențe din cadrul instituției comunică imediat administratorului
  • Răspunde de păstrarea, folosirea și securitatea mijloacelor fixe a obiectelor de inventar și a materialelor aflate în proprietatea instituției
  • Asigură starea bună de funcționare a echipamentelor, instalațiilor și a utilajelor aflate în proprietatea instituției
  • Controlează zilnic instalațiile, starea fizică a imobilului și acționează pentru remedierea stricăciunilor
  • Asigură și este responsabil pentru încălzirea clădirii
  • Păstrează echipamentele, utilajele, instalațiile și celelalte obiecte care îi sunt predate prin inventar în incinta instituției
  • Răspunde de starea bună a clădirii, efectuând reparațiile care nu necesită servicii de specialitate
  • Ajută îngrijitoarea la curățeniile generale la întreținerea curții și a grădinii
  • Îndeplinește orice alte atribuții prevăzutede actele normative și cele stabilite de organele ierarhice superioare
  • Neexecutarea obligațiilor de serviciu sau executarea lor în mod greșit atrage răspunderea disciplinară material, civilă sau penală după caz
  • Execută în caz de incendiu atribuțiile pe linie PSI cae-I revin în cadrul echipei de intervenție al punctului de lucru Centrul de Agrement Zăbala
  • Respectă normele proprii privind securitatea și sănătatea în muncă
  • Prezentarea Centrului  la sosirea grupurilor: locurile de acces interzis, acțiuni interzise, interzicerea întroducerii obiectelor, produselor interzise.

 

Atribuțiile prevăzute în fișa postului: Administrator I Serviciul economic, investiții și administrativ-gospodăresc  – Hostel Grădina Castelului Arcuș

  • Face propuneri privind dotările și amenajările hostelului
  • Răspunde de respectarea normelor igienico – saniatre, normelor SSM, SU de către personalul, precum și de curățenia din centrului și din jurul acestuia
  • Are obligația de a răspunde de integritatea centrului astfel încât, în afara persoanelor cazate să nu aibă acces nimeni în centrul
  • În cazul sosirii grupurilor să-i întâmpine, să ghideze spre locul de repartizare și control al hostelului.
  • Întocmește referat de necesitate pe care înaintează către directorul Școlii Populare de Arte și Meserii  Sf.Gheorghe
  • Se interzice cu desăvârșire acordarea de locuri, găzduire sau primiri în incinta centrelor a altor persoane decât ocupanții seriei respective
  • Răspunde de păstrarea bunurilor mobile și imobile și de inventarul punctului de lucru pe care îl repartizează și a căror evidență o ține
  • Rezolvă prin consultare cu conducerea unității, toate problemele ce revin sectorului administrativ- gospodăresc
  • Coordonarea și supravegherea activității de revizie a utilajelor și instalațiilor aflate în dotarea punctului de lucru
  • Repartizarea sarcinilor și responsabilităților pentru personalul din cadrul punctului de lucru
  • Elaborează studii privind cererea și oferta programelor oferite turistilor
  • Promovează prin orice mijloace ofertele de cazare
  • Ține legătura cu conducătorul grupului care urmează să fie cazată de la sosirea până la plecarea grupului
  • crează continutul materiale promoționale (foi volante, broșuri, pliante,  ghiduri turistice)
  • adoptă permanent un comportament în măsură să promonveze imaginea și interesele hostelului.
  • Prezentarea hostelului  la sosirea grupurilor: locurile de acces interzis, acțiuni interzise, interzicerea întroducerii obiectelor, produselor interzise
  • Să țină legătura de la sosirea până la plecarea grupului cu conducătorul acestuia(pedagog, adult, responsabil)
  • Să propună activități de recreere și divertisment pentru persoanele cazate
  • răspunde de ordinea și curățenia care trebuie să fie în instituție
  • Duce la îndeplinire instrucțiunile managerului
  • Asigură și este responsabil pentru încălzirea clădirii
  • Ajută îngrijitoarea la curățeniile generale la întreținerea curții și a grădinii
  • Respectarea prevederilor Regulamentului Intern, Normelor de protecție și sănătatea muncii, respectiv normele PSI

 

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ – Muncitor calificat II.

la concursul organizat pentru ocuparea postului de Muncitor calificat II. (M/G), la Centrul de Agrement Zăbala, în cadrul Școlii Populare de Arte și Meserii Sfântu Gheorghe

  • Regulamentul de organizare şi funcţionare a Şcolii Populare de Arte şi Meserii Sf. Gheorghe
  • Regulamentul intern al Şcolii Populare de Arte şi Meserii Sf. Gheorghe
  • LEGEA  nr. 319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă cu modificările si completările ulterioare;
  • Cap.III, Secțiunea a 3-a-Primul ajutor, stingerea incendiilor, evacuarea lucrătorilor, pericol grav şi iminent, art.10-11, Secțiunea a 4-a-Alte obligaţii ale angajatorilor, art.12-15, Cap.IV-Obligaţiile lucrătorilor, art.22-23, Cap.VI,  Secțiunea a 2-a- Accidente de muncă, art.26-32;.
  • LEGEA nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările ulterioare; Secţiunea 1 Obligaţii generale, art 6-12, Secțiunea a 6-a – Obligațiile administratorului, conducătorului instituției, utilizatorului și salariatului, art.19-22;

BIBLIOGRAFIE ȘI TEMATICĂ – Administrator I.

la concursul organizat pentru ocuparea postului vacant de Administrator I. (M), la Hostelul Grădina Castelului Arcuș, în cadrul Școlii Populare de Arte și Meserii Sfântu Gheorghe

  • Regulamentul de organizare şi funcţionare a Şcolii Populare de Arte şi Meserii Sf. Gheorghe
  • Regulamentul intern al Şcolii Populare de Arte şi Meserii Sf. Gheorghe
  • LEGEA nr. 22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice;
  • LEGEA  nr. 319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă cu modificările si completările ulterioare;
  • LEGEA nr. 307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările ulterioare;
  • LEGEA nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, republicată;

Formularul de înscriere  puteți descărca aici:

Informații suplimentare se pot obține la telefon: 0267 351 560, la adresa de e-mail: office@artecovasna.ro și pe website: www.artecovasna.ro, persoană de contact: Fülöp Eszter, având funcția de inspector de specialitate.

Semnătură şi Ştampilă

Szőke Zsolt

Eredményhírdetések

Elérhetőségeink

Telefon

0267 351 560

Postai cím

Szabadság Tér, Sepsiszentgyörgy, Kovászna megye

Email

office@artecovasna.ro